miercuri, 23 decembrie 2009

● un fel de ..


Leapsa

Am vazut leapsa pe : http://leapsablog.blogspot.com/ , si m-am gandit sa continui si eu . ;D

  • Nu as putea niciodata sa fiu ultima .
  • Nu as putea niciodata sa renunt la rasul zilnic .
  • Nu as putea niciodata sa ma opresc din visat.
  • Nu as putea niciodata sa-mi insel persoana iubita .
  • Nu as putea niciodata sa imi bat joc de animale ( sunt o mare iubitoare de animale ) .

  1. Prima bautura : lapte =) .
  2. Prima amintire : cred ca undeva prin generala ..
  3. Primul sarut : cu siguranta cu actualul prieten =) .
  4. Primul gand frumos : la gradinita , imi placea sa ma joc cu niste cuburi si le stergeam de praf . [ what.. invatam cum sa am grija de lucruri . ]
  5. Prima Fapta rea : cred ca prin clasa I , m-am " batut " cu o fata pentru ca vroiam sa-i tai parul unei papusi :)) .
  6. Prima spaima : probabil .. gandacul si broasca de lac . BLEAH ! :|
  7. Primul vis : sa fiu doctor veterinar .



  • O floare : trandafirul alb .
  • Un animal : pisica .
  • Un peisaj : marea ..
  • O tara : brazilia .
  • 2 orase : New York / Toronto .
  • O insula : Cipru .
  • O culoare ce-mi trece prin cap : maro .
  • Un obiect : aparatul foto .
  • Un vers : Just close your eyes / Let's start to fly / I'm gonna love you untill I die .
  • Un fel de mancare : pizza !
  • Un nume : Aida .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu