miercuri, 16 decembrie 2009

● Here we go . Again !


Impreuna i-am furat soarelui o raza si ne-am facut cunune de fericire. ;x
* Eu i-am rapit marii o lacrima si am daruit-o pamantului ca sa te aduca inapoi,in zilele cand erai departe de mine.
*
Am schimbat soapte cu iarna,ce tocmai a plecat,ca sa nu ne inghete iubirea.
Am cazut in genunchi in fata rasaritului si l-am implorat sa mai stea in inimile noastre.

Tu stiu al meu, dar egoismul din mine imi sopteste: “numai al meu”. * Iti simt palmele mari ca o fluturare din vis mangaindu-mi fata si fruntea de copil,dar cand pleci de langa mine simt un gol in suflet si in ochii boabe limpezi de tristete. [ Vezi tu...poate tocmai frica sa nu te faci pasare si sa zbori…dar tu mi-ai legat sufletul cu noduri complicate, mi l-ai legat de al tau suflet sa nu ne despartim vreodata,de aceea esti aniversarea zilnica a fericirii mele. ]

Fara tine culorile curcubeului n-ar exista,albastrul cerului s-ar stinge si misterul lumii s-ar amplifica. Iubesc tot ce este al tau, sufletul tau curat si sarutarile tale dulci,iubesc ochii tai stralucitori si chipul tau frumos;inima mea iti apartine.Imi place sa-ti simt mirosul pielii si sa ma pierd prin sufletul tau isterios, descoperind intrarile,iesirile si toate cararile inimii tale. Pentru mine esti prima raza de soare, esti albastrul infinit al cerului,esti petala trandafirului diminetii ..





P.S : .. We all learn to love *

2 comentarii: