sâmbătă, 19 decembrie 2009

● nostalgii


h: 22:00 . - la o cana cu ceai de tei .. scriu.

o nuanta de nimic trecand prin ceea ce numesc tot.
nu incerc sa tac in timp ce te ascult..pentru ca nu dorm,
te ascult..?
tu nu vorbesti,faptele tale insa isi spun povestea,
ma lasa sa te inteleg sa nu-ti cunosc vocea,
cum se poate...
uneori simt ca inebunesc,incep sa caut raspunsuri logice si ce gasesc..
nu e nici pe departe logic..
aproape ca mi-ar place sa spun totul pe fata
si mi place sa nu ma iert,
te urasc.
e destul de direct? pentru ca e clar ca nu asta gandesc!
ascult cum tac cand ne privim cu interesul de a ne distruge.

si cum lucrurile lumesti ne despart. si cum cateodata realizez ca ma pricep la ceva, si aleg sa dispar..doar ca sa apar in fata mea sa fiu eu mandra de mine, pentru ca voi,dragi oameni..nu-mi oferiti nimic,mi-ati demonstrat! nu m-ati dezamagit.. m-ati ajutat sa mi creasca aprecierea pentru...mine!? sa fie atat de evident pentru ceilalti,ca nu-s mai presus nimicului? verde e inima,verde o colorezi tu cu galbenul si albastrul din imaginatia ta.. [ scriu degeaba .. ]

totul..e doar in imaginatia mea .


Nothing Else Matters (Piano)


P.S: I love you ..


M-am trezit cu tine-n suflet iar, visul meu drag....
Azi ningea....si vantul poarta in palmele lui imbratisarea sufletului meu ,iar ninsoarea duce lacrimile mele pline de dor ....pana la tine. S-a intamplat pur si simplu sa te intalnesc intr-o alta lume ...
mi-ai atins sufletul cu sufletul tau si am inteles ca te voi iubi toata viata, totul a fost asa, fara sa inteleg cum sau de ce ....si fara sa stiu ca viata mea se va schimba chiar din clipa aceea..

Te iubesc eu si sufletul meu, iar inima mea a devenit dintro data prea mica pentru a cuprinde toata dragostea mea! Am descoperit ca existi si iti multumesc, am indraznit sa sfidez ratiunea si sa ma las prada unei iubiri..atat de neinteleasa pentru cei din jur..in bratele sufletului tau am descoperit o lume noua, am gasit o alta definitie a fericirii, am invatat sa respir un alt aer, sa zambesc sub un alt cer...
Adie vantul si stropi de iubire cad din cer....ninsoarea-mi saruta lacrima...dragul meu drag,lasa ninsoarea sa te sarute si vantul sa-ti mangaie chipul nevazut, dar atat de drag mie...

* It never felt so right before .. I need to be with you much more ! .. with you I feel complete .. *

Animal X - Mai mult ca oricand

2 comentarii:

  1. Am citit tot blogul tau !
    chiar daca nu sunt toate ideile tale , nu multe fete stiu sa lege 2 cuvinte .
    Felicitari deiule :*

    Sunt Lory apropo .Nu am cont,asa ca dau anonim ..

    Ne e dor de tine ! si poate mai vi prin Sb..

    RăspundețiȘtergere
  2. lorrrrry !
    miss ya 2 ! :*

    multumesc pentru commenturi !

    RăspundețiȘtergere