duminică, 20 decembrie 2009

● azi ..


Chris Norman - Some hearts are diamonds

E deja 00;23 .. ah mi-e somn ! dar am o lene teribila sa ma deplasez pana la pat .. azi vreau sa-i dedic postul bebelului sau..vacutei mele :"> .
azi vreau sa fac totul cu el . Oare se poate intr-o zi ? :))

azi vreau sa-i dedic o melodie ..
azi vreau sa fie ziua noastra din nou pe luna asta ..
azi vreau sa nu fim andreeea si ovidiu . Azi vreau sa fim .. mov si verde .
azi vreau sa mancam pizza XXL si dupa sa dormim .
azi vreau sa ma uit la film cu tine dupa ce ma trezesc.
azi vreau sa imi zici ca ma iubesti de 7 ori mai mult decat ieri ..
azi vreau sa ma joc toci cu tine , sa te bat .
azi vreau sa fac ingerasi pe zapada .. cu tine .
azi vreau sa-ti cant .
azi esti iarna mea .
azi sunt craiasa ta , buzele tale m-au numit asa .
azi .. te iubesc mai mult decat ieri ! .

( chiar nu am stiut ce poza sa pun..am stat sa caut..sper sa mearga . )

3 comentarii:

  1. Ai ales bine poza, parerea mea .
    Trifoiul cu patru foi reprezinta noroc.
    ..deci esti norocoasa ca-l ai !

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt convinsa ca merge poza asta la ce ai spus mai sus pt k azi esti norocoasa cu ajutorul trifoiului sa ai ink mai ai ganduri despre voi...frumoase ganduri

    RăspundețiȘtergere