joi, 17 decembrie 2009

● "dialoguri .. in culise "




"Atinge-mi varful nasului, cu degetul aratator si spune-mi, "tu"."
Ce joc idiot.
"Nu fi rau, nu e idiot, el ma invatat asta. E ceva frumos."
Daca el te-a invatat, sa te joci astfel de jocuri. De ce nu te-a invatat sa te joci si cu el?
"Taci, el nu sa jucat cu mine. Ma iubeste."
Da si eu sunt el, nu? Ha.
"Taci, taci taci..."

Uite cum respira, incet si cald. Zici ca respira matase invizibila, dintr-un aer indepentent de finetea fluida, a unui dor de duca in rai. [Se aud explozii afara]
"E mort; defapt, esti si tu mort."
De ce?
"Imi mangai visele cu plictiseala, dorintei tale de a fi fericit."
Sunt chiar asa de trist?
"Da."

Razand cu pofta, frumosa ca de obicei.

Ma mangaia cu eleganta si gingasia unei dresoare de lei.
"Eu nu stiu sa dresez, eu doar mangai si astept sa devin prada."



[ oza ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu