vineri, 18 decembrie 2009

● random .


modificare 23:04

" mi-e dor de tine ..si-ti caut chipul in fiecare margine a firii .. in podul palmei daca iau nisipul , simt un inel jucandu-se de-a mirii .. "

____________________
Ma privea stand in mijlocul patului si-mi repeta ca ma iubeste ..
Nu am realizat ca .. pe zi ce trece il iubesc tot mai mult .
E ca un jeleu .. e jeleul meu !

Buzele lui sunt .. mate , iar ochii negri ..sau maro .. In privirea lui gasesti numai protectie si iubire .. huh - .
E ciudat cum oare pentru un baiat de varsta lui sa fie asa ..

Nu as suporta fara sa-l vad 1 saptamana..am mai avut si cauzuri de genul dar ..a fost greu .. si cam de atunci am inceput sa postez DIN NOU pe blog.

[ Hai sa fugim,sa evadam , hai sa ne ascunde de adevar , hai sa mintzim ca e perfect , hai sa fim suflet nu un obiect … ] - haos organizat .


De la un subiect la altul -

Heey.. in ziua de azi toata lumea judeca dupa aparente . Nu-mi sta in fire sa fiu asa . FRATILOOOR ! treziti-va .. maine-poimaine nu veti mai sti ce-i de capul vostru .
.. trist .. cum incet incet , personalitatile noastre devin personlitatile altora .

[ Am sa explic pentru anumite persoane ca nu sunt asa cum cred ele . in primul rand .. ca nu-mi sta in fire sa " vorbesc pe la spate " .. inloc sa-i zic in fata . iar in al doilea rand ca .. imi place sa fiu eu . nu tu nici tu .. nici nimeni . sunt eu ! iar daca nu va convine cum sunt .. imi pare rau pentru voi . Nimeni nu-i perfect ! ]


Zac Efron - Bet On It


Simple is purrfect ! ~


- prefer sa scriu " Româneşte decat RomaneShte " .
- prefer sa fiu decat sa par .
- prefer sa vorbesc decat sa tac .
- prefer sa imi zic opinia indiferent de situatie .


- prefer sa desenez decat sa ies afara in frig .
- prefer sa ma uit la un film atunci cand toata lumea e afara .
- prefer sa fiu fluture , asa nu as mai asculta / citi / vedea prostiile ce le fac oamenii .

- prefer sa stau cu castile in urechi decat sa aud cum injura oamenii ( fac referire la fetele din ziua de azi .. sunteti jalnice ! pic de respect nu aveti fata de voi . )

- prefer sa fiu o pasare sa pot zbura departe de poluare .
- prefer sa stau in Romania daca n-ar fi prostia . ( mai si rimeaza .. )
- prefer sa stau pana noaptea tarziu la calculator sau sa fac alte chestii distractive .


- prefer sa ma uit la desene decat sa ma uit la emisiuni ( care mai de care mai ratate .. )
- prefer sa nu citesc ziarul ( numai porcarii . Chiar daca unele sunt adevarate )
- prefer sa zic glume si sa stau cu prietenii decat sa imi schimb statusurile pe messenger .

- prefer sa colorez totul in mov decat in roz .
- prefer sa scriu poezii aberante decat sa ma cred interesanta scriind alte genuri de poezii .
- prefer sa scriu fiu un doua anotimpuri .. ( vara si toamna ) .

- prefer sa fiu o virtute .. " bunatatea "decat sa fiu plina de ura si invidie ..
- prefer sa fiu o stea lucitoare..decat o stea cazatoare .
- prefer sa fiu un .. pitic ce salveaza lumea .. decat un urias ce e puturos si strica tot in urma lui ..

- prefer sa fiu unica prin lucrurile ciudate ce le fac .


fin . * [ P.S : melodia de mai jos este dedicata tuturor fetelor ce ce cred .. " DIVE " ..my ass =) ] .



2 comentarii:

  1. dspre tineeeeeee .
    ce faci ?

    mi-e dor de tine :D
    salutari din Anglia x

    RăspundețiȘtergere
  2. fac ..bine cred :D .
    mananc cereale la cina \:D/ .
    si ma duc la tv..

    si mie imi e dor de tine..
    Lasa ca ne vedem la vara ! E randul meu sa vin in Anglia ..

    RăspundețiȘtergere