marți, 22 decembrie 2009

● my own personal brand of heroin ..


Iti simt fiecare respiratie , te simt in noptile reci si goale . Imi calmezi durerea si imi limpezesti mintea .
Esti scaparea mea din infinit si imi ingheti durerea ..
Cum sa fac sa-ti spun .. ca esti tot =) . Ce mi-ai facut ?
Esti mai bun decat un drog .. dragostea ta e ca vinul . Te simt din ce in ce mai aproape ..

In coma .

Urasc sa am simt asa . M-am plcitisit sa ma lupt cu asta .[ dorm si ma trezesc langa tine ] .. Spune-mi ca ma vei asculta .. atingerea ta e ceea ce-mi lipseste ! Si cu cat ascund mai mult realizez ca te pierd cate putin ..

Nu vreau sa ma trezesc niciodata fara o supradoza de tine !

Nu vreau sa respir
Nu vreau sa traiesc .. daca nu te simt langa mine . Alungi durerea pe care o simt [ trezindu-ma langa tine niciodata nu a parut asa real .. ]
Nu vreau sa dorm
Nu vreau sa visez .. pentru ca visele mele nu ma linistesc , cum ma faci tu sa ma simt ..


urasc sa traiesc fara tine .. am gresit sa ma indoiesc vreodata de tine .. dar , demonii mei au stat in asteptare si m-au tentat departe de tine .
Sete de tine . te ador ..si cata nevoie am de tine ..




3 comentarii:

  1. "Nu vreau sa ma trezesc niciodata fara o supradoza de tine !" si celelalte versuri imi suna cunoscute tare...nu cumva e traducerea de la COMATOSE - SKILLET? Daca da, te ador!! Melodia aia e geniala! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Thare melodia <3 :* ms ada pt ascultarea acestei melodi ;x

    RăspundețiȘtergere