miercuri, 16 decembrie 2009

● Morning winter



* Ai grija sa nu calci pe cioburile de la sampanie , ca sa te spargi in figuri ! :))

___________

E o dimineata frumoasa ! ninge linistit , iar pe mine m-a sunat vecina si m-a trezit ..Geez urasc cand face asta :| , ce dracu' nici somn mai mult in vacanta nu pot avea ?!
Azi .. azi cred ca merg sa " ma bat " cu zapada ;x .. Nu-mi place iarna rescunosc , dar anul asta mi-am dat seama ca fiecare anotimp are frumusetea lui =) .
Tot vara ramane pe primul loc .. dar a inceput sa-mi placa si iarna daca stii cum sa te imbraci sa nu-ti fie frig si etc ;p .

Ei bine .. la noi ( campina ) a nins cam 2 zile la rand si s-a pus zapada :x uhuuu :))
Cred ca ma voi duce mai tarziu sa-mi fac o ciocolata calda sau un ceai de tei .

.* Undeva acolo departe unde e frig si zapada multa Mos Craciun exista :x
____________________

Presupun ca multi dintre voi cred in moshu' :x
ei bine .. mi-ash dori sa dau timpu' inapoi sa mai cred in el .. a fost prea furmoasa perioada din copilarie..cel putin la mine .
Desi
inca am suflet de copil care refuza sa creasca .. Mintea mea e un motor incins cu spirit creator , ca cineva mi-a dat un har iar pixu’m-a-nvatzat sa zbor ..si scriu cate trepte urc si cate cobor .. ca sa ajung acolo unde vreau inainte sa mor. [ ultimele cuvinte aparatin lui Arssura ] .
M-a invata multe prin versurile lui . Stiti voi vorba aia * Ce nu omoara te face mai puternic *
E aiurea cum , acum 9 - 10 ani credeam in visele mele .. si acum cred doar ca numai e chestia aia ..
Cand eram copila ma jucam cu bebelusii de plus , si le faceam injectii =)) ahh :x era placerea mea .
Acum .. cui naiba sa-i fac injectii :)))
mai astept cam 2 ani :">
E destul de aberanta postarea .. dar ma trezisem cu chestia asta in cap si am zis sa o scriu . ;D

[ Nu te schimba, urmeaza-ti visele , nimeni nu te poate opri . Nu ceda orice ar fi . ]







4 comentarii: