marți, 29 decembrie 2009

● nebunii curate

Raspunde sincer. Ce reprezint eu pentru tine?
- Un motiv, pentru ca vreau sa fiu mai bun. Un motiv, pentru ca vreau sa fi mai rea. Doua motive, pentru ca vreau sa te iubesc cum meriti.

"Sti ce esti tu?"
Nu, dar zi-mi si tu o varianta.
"O pereche de aripi verzi."

Esti ca o ceasca de cafea in dimineata asta, dulce, dulce mult cum imi place mie, cu ochii inchisi de noapte, cu capul pe refugiul din genunchi tai, cu palma ta in parul meu, cu palma mea in palma ta, cu ochi ca de piatra uda...
"Tu ai verde din frunze si eu din mare."
Cu privirile inclestate in aerul ce ne desparte, cu frici, cu dor, cu mine mor, cu haine ambalaje incomode, cu mirosul tau adorm sufocat...
"Tu ai un verde mai frumos."
Eu vreu sa dorm mereu asa.
"Zambesc cu zale intre pofte."

[ mai tarziu .. ]

Simti, adica te trec asa, putin, fiori, cand ating cu limba, linile astea din piele?
"Nu."
E nu. Nu simti, nimic? Imposibil, ma iubesti doar.
"Sti tu, dragostea asta, e un fel de cuvant nerostit, lasa mult loc de interpretare."
Poftim, nu inteleg. Draga mea, te rog.
"Lasa, ai crezut ca sti si ti-ai consumat vointa de a cunoaste, acum fa-te ca nu m-ai auzit si continua sa cobori cu limba aia, mai jos, parca, incepe sa-mi placa iar, asa, musca, incet."

[Zgomotul creste, dinamica pulseaza in carne, pielea curge si gurile se ating salivand pofta.]

"Ah, da, sti ce, sti ce prostule, cred ca, m-am indragostit iar de tine, da, da, da, da..."
Nu.

[Si imaginea se departeaza, in timp ce trupurile goale se unesc, de tot.]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu