duminică, 6 decembrie 2009

● RED


O alta zi s'a scurs printre vene,pompand amintiri si flash-uri de culoare..Valuri negre de ciori zguduie cerul instelat,cu luna sa in sange.
Drumuri in intuneric,felinare ce nu emana caldura,oameni grabiti si pocnituri subtile de nicotina arsa,ce in vant se risipeste,din tigarile celor ce s'au asezat langa obelisc.

Se misca totul in jur,in fiecare secunda,eruptii de ganduri sterile si constipatii de sentimente insugente ne izbesc trupul,indundatii torentiale de vorbe goale ne surpeaza cunostiinta.

Ca frunzele ce se desprind spre moarte,impinse fara directie de vant,aparem noi sub presiunea celor 4 puncte cardinaleLuciditatea timpului ne sapa usor,ne macina neuronii,ne trateaza cu nervoza,sarutandu-ne habsan inainte sa inchidem definitiv ochii.
Il simt cum ma cuprinde,vad cum ma modeleaza in timp ce isi ghideaza acele pe cardinalul orologiului vechi,cocotat pe turnul catedralei,evoluand in neant.

Nimeni nu vrea sa deranjeze intunericul instalat..toti se misca mortuar in extazul produs de lipsa luminii.
Intunericul ma atrage...e ca si moartea..rece,neinteles,inecat in mister.
E ca si cum ti-ai lasa intreg corpul condus de simturi,fara sa mai privesti in jur,fara sa mai judeci dupa aparente.Asa m-as izbi de oameni..ar simti ca exist!Un trup cald,pe ai carei substanta se gasesc urme de trairi.
Se aprind filamentele.Raiouri de insecte zboara sa le inghita caldura. In spate mi se compune umbra...taciune! Lumina imi indreapta capul spre pamant,pasii'mi incinge grabindu-ma spre casa. Deasupra celor zece nivele,sub cerul instelat,cu luna sa in sange,ma aflu. Mici dare de lumina se zaresc in departare...Ce luna rosie!Imi ia parca toata energia,ducandu'ma in pragul lesinului.Luna mea in sange,roasa pe jumatate de intuneric,sopteste-mi despre moarte! As vrea sa'i simt uneori nefiinta rece,rasuflarea demonica,privirea pretentioasa si neascutitele ei lame cu care desprinde viata de movila de lut aflata in fata'i,iar dincolo de ea...tacere .


p.S : not mine ! l-am gasit pe un forum vechi scris , imi place la nebunie . =)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu