duminică, 3 ianuarie 2010

● pulbere..de stele *

Pe la 13;00 azi , m-am uitat la un film " Stardust " , hmh cred ca-l stiti .. eu nu auzisem pana acum de el .
E ABSOLUT GENIAL !
..mi-a transmis un mesaj .. un mesaj special care zice asa : " ai mai multa grija de steaua ta , si de ghiocelul norocos , ce te protejeaza " =] .
Filmul mi-a captat atentia pe la jumate . La inceput nu intelegeam .. dar apoi am prins ideea .
Acum face parte din filmele mele preferate .

 -----------------


...Totul incepe in adormita Anglie, intr-un sat numit Wall, denumit asa datorita zidului pe care il are si care tine separati locuitorii satului de o lume supra naturala dintr-un Univers paralel care se afla de partea cealalta a zidului.Aici traieste tanarul Tristan Thorne (Charlie Cox) care, indragostit de frumoasa satului, interpretata de Sienna Miller, ii face acesteia o promisiune inflacarata si inconstienta ca ii va aduce o stea cazatoare. Pentru asta Tristan va trebui sa treaca zidul interzis si sa patrunda in interiorul tinutului magic si sa dea piept cu magia, legenda si lupta.

In tinutul acesta denumit Stormhold, Tristan descopera ca steaua cazatoare nu este ceea ce se asteapta el sa fie ci o fata plina de viata care insa este ranita in caderea ei cosmica. Ea este intr-un real pericol deoarece despre ea stiu deja si o vaneaza fiii regelui (Peter O’Toole) care pot obtine tronul numai cu ajutorul ei dar si o vrajitoare foarte priceputa si ambitioasa care poate capata tineretea inapoi si pentru totdeauna daca reuseste sa puna mana pe stea.Tristan este hotarat sa-si tina cuvantul si sa duca steaua iubitei lui dar drumul ii va fi ingreunat intr-una de intalniri si aventuri neasteptate cu un capitan al piratilor (Robert De Niro) cu un vanzator fara principii si suflet (Ricky Gervais); si astea nu sunt toate pericolele pe care le are de infruntat tanarul.

Dar daca poate supravietui acestor piedici datorita calitatilor sale si datorita puterii pe care noua dragoste i-o da, Tristan va descoperi in aceasta calatorie care este identitatea lui adevarata si care ii este destinul.


 -----------------
Nu va dau si trailerul , chiar vreau sa va uitati la el , fara sa va uitati la secvente . Asta am incercat si eu .. si chiar merita vazut .
Transimte mai multa iubire , ne invata sa pretuim ce avem langa noi si mai ales sa avem grija de sentimentele noastre .

Un comentariu:

  1. e printre preferatele mele..mi-a placut tare mult, chiar daca e fantastic..l-am vazut anul trecut

    RăspundețiȘtergere