duminică, 17 ianuarie 2010

● my purple , is you !

Eu mor in trei zile fara tine."
Eu mor in fiecare zi...


- speechless -




 "Imi plac mainile tale, imi plac ochii tai, buzele tale, imi plac multe, dar..."
Dar ce?
"Dar ai devenit o pacoste si o dragoste, de azi te iubesc si mai mult ". 


Mi-era dor sa fiu a ta , sa simt ca ma vrei , sa simt ca ma protejezi .
Am invatat sa te apreciez , am invatat sa am incredere in tine , am invatat sa-ti citesc gandurile .
Noi doi , tu si eu , eu si tu .. suntem facuti unul pentru celalalt! haha =] ..and you know that, my perfect lover .


alt decor , alte actiuni ..


parca te si aud spunand .. 
"Mi-e dor de tine."
" Ma bucur, sunt gelos pe dorul tau. "



imi place sa te cant , sa te chinui .
Sa musc din tine asa cum faci tu din mine .
------------------
'cuz u are the one that i need , my perfect thing !




" doar tu mi-ai dat separanta unui asfintit in ploaie pe plaja, unui rasarit in frig pe un varf de multe, unei nopti pline de tine, unei zile lungi cat o viata, din dragostea ta, unei imbratisari cu toata lumea ca un iz de taifun in jurul nostru. O liniste de vara in piept si o voce calda in ureche, mi-ai spus... "


si totusi..parca simt ca mai lipseste ceva din tot ce am spus .
ah da .. corect . "romeo take me somewhere we can be alone " ..
mai stii cum ne ziceam vara trecuta ?!
eu sunt romeo al tau .. si tu julieta mea !


[ sper sa vezi ce ti-am scris .. totul iti este dedicat tie , " shodule " <3 ]

4 comentarii:

  1. Mmm...this is so nice. I hope he makes you happy everyday!
    And still, watch out! Men are idiots and dangerous.

    Mda...nu ma injura, te rog. Da` eu am o parere ataaat de proasta despre barbati... :|


    Btw, I like your blog! :)

    RăspundețiȘtergere