miercuri, 20 ianuarie 2010

● dragostea in mintile copiilor .

am gasit din greseala pot spune , un site in care niste copii cu varstele de 4- 8 ani  .. spun ce inseamna dragostea pentru ei . =x



Dragostea este ..Cand cineva te raneste..chiar daca te doare ingrozitor ..tu nu plangi , pentru ca stii ca o s-o doara pe persoana care te-a ranit . - Mathew , 6 ani .

Dragostea este..cand bunica mea avea artrita , si nu-si putea vopsi unghiile..bunicul meu le-a vopsit pentru ea , cu toate ca si el avea artrita . -  Rebecca , 6 ani .

Dragostea este cand .. o fata se da cu parfum si baiatul cu after-shave..si ies la plimbare impreuna..si se mirosul unul pe celalalt . - Karl , 5 ani .

Dragostea este..cand stii ca sora ta mai mare te iubeste ..pentru ca-ti da tie toate hainele ei vechi ..si ea trebuie sa se duca la cumparaturi sa-si i-a altele . -  Lauren , 4 ani .


Dragostea este cand..un batran si o batrana ..sunt inca prieteni buni cu toate ca se cunosc de mult timp .. -  Tommy , 6 ani .

Dragostea este cand..cineva te iubeste..felul in care-ti spune numele, e diferit ! .. - Billy , 4 ani .




Dragostea este cand..oferi cuiva din mancarea ta ,fara  ca sa te astepti ca celalalt sa-ti ofere din mancarea lui . - Chrissy , 6 ani .

Dragostea este..ce se intampla de Craciun..cand te opresti din desfacut cadouri ..ca sa te bucuri de bucuria celorlalti . - Bobby , 5 ani .

Dragostea este cand ..daca vrei sa inveti sa iubesti mai bine..incepe cu un prieten ce nu-ti place . - Nikka , 6 ani .

Dragostea este cand .. spui cuiva ceva rau despre tine..si iti e frica, ca nu o sa te mai iubeasca din cauza la ce ai  spus..si apoi cealalta persoana te surprinde iubindu-te chiar mai mult ! - Samantha , 7 ani .


Dragostea este cand..mami il vede pe tati transpirat si murdar tot..dar ii spune .." tot esti mai frumos ca ROBERT REdFORD " . - Chris , 8 ani .

Dragostea este..cand ii spui unui baiat ca are o camasa asa frumoasa ..cu toate ca o poarta aproape in fiecare zi ! -  Noelle , 7 ani .

Dragostea este .. Niciodata sa nu spui " te iubesc " , doar cand iti vine..iar daca o simti..atunci spune-o mai des..oamenii uita prea mult sa zica " te iubesc .. " - Jessica , 8 ani .

Dragostea este..sa iei in brate , sa pupi , sa spui ...NU! - Patty , 8 ani .

Dragostea este..atunci cand catelul tau te linge pe fata..cu toate ca l-ai lasat singur acasa toata ziua . - Mary Ann , 4 ani .


Dragostea este ..cand iubesti pe cineva..ochii tai se misca ..si niste stele stralucesc in ei . - Karen , 7 ani .


Dragostea este..Dumnezeu ar fi putut sa spuna niste cuvinte magice ca sa scape din cuiele de pe cruce ..dar nu a facut asta ..asa este Dragoste ! - Maxx , 5 ani .

Pentru voi ..ce inseamna dragostea ?

10 comentarii:

  1. am ajuns sa nu mai cred in asa ceva:)



    tre sa ma si semnez:P [sorta mai mica:P]

    RăspundețiȘtergere
  2. Hellouuu :*
    Am facut 16 ani din octombrie:">
    Aveam acel document in agenda mea, si un prieten m-a sfatuit sa-l public pe blog.
    Oricum, iti multumesc mult pentru urari.
    Tu ai grija de tine! Caci varsta de 17 ani reprezinta cea mai grea, dificila perioada din viata unui om.

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce varsta de 17 ani? Sa vedeti la 18 cum e! Sau la 19! La 17 ani [inca] nu ai nicio grija. Pe urma...se pun toti pe capu` tau. Deci...17 e fain! :P

    Ce copii! Dragut felu` in care o spun.

    Eu una am inceput sa cred ca dragostea e o aiureala. Poate pt ca atunci cand credeam in ea se transforma intr-o fantasma...

    Anyway...keep it going! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu pentru toti varsta de 17 e frumoasa , cel putin la mine deja au inceput problemele .. sau cel putin am fost invata sa-mi fac singura cam tot ce am nevoie .
    17 , 18 , 19 si in sus .. deja e cam lafel .
    Mai am cateva luni pana fac 18 ani , uhu " ce fericire " :))

    cateodata chiar as vrea sa dau timpul inapoi sa fiu copil de gimnaziu ..atunci chiar nu aveam probleme .

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt in clasa a9a si imi lipseste gimnaziul foarte mult.
    Colegii pe care ii stiam de 8ani de zile, profesorii de care abia asteptam sa scap de ei .. acum mi-e dor de gimnaziu si de ei!
    Viata e grea, nu numai varsta de 17ani. Inca nu am simtit pe pielea mea greutatile sau usurintele acestei varste. Important e sa ne simtim bine la orice varsta caci timpul trece repede fara sa ne dam seama. Asa ca sa ne traim viata, cu bune, rele .. s-o traim!

    RăspundețiȘtergere
  6. dragostea= ascunderea sentimentelor atunci cand cel pe care il/o iubesti are pe altcineva, undeva acolo dragostea ramane, precum agonia umbrei in intuneric.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragostea e bungee jumping fara coarta... plutesti 5 secunde, apoi...

    RăspundețiȘtergere
  8. Copii au spus tot , in momentul de fata nu gasesc nicio completare .
    Si cand ne gandim ca sunt doar niste copii..un adevarat exemplu pentru modul in care ar trebui sa ne traim viata.

    RăspundețiȘtergere