luni, 18 ianuarie 2010

● nu-mi place ..

ziua de azi nu-mi place .
a fost..really sux . 
decat ca m-am distrat cu o colega zicand " mwhaha " incontinuu .. diabolice ! miaau ;;] . Mwhaha stim noi ..

nu-mi place cand
mananc singura la masa .
nu-mi place cand
sunt singura acasa .
nu-mi place cand
nimeni nu tace cand zic eu , având un motiv intemeiat .
nu-mi place cand
vad statusuri triste ;|
nu-mi place cand
fumeaza cineva langa mine . Pur si simplu .. imi vine sa strang de gat acea pers . Tutunul dauneaza ..dar voi sunteti prea nepasatori cu sanatatea voastra  . 
nu-mi plac
bufnitele ! groaznic :|  ( ovi , sa stii ca-i din vina ta )
nu-mi place cand
cad din pat . De cand sunt mica cad .. se termina patu' :-?? .
nu-mi place cand
mi se termina pasta de dinti .
nu-mi place cand
suna vecina de pe scara cealalta dimineata la ora 8 si sa intrebe de mama iar ea sa fie la cumparaturi !
nu-mi place cand
sunt la scoala intr-o zi grea .
nu-mi place cand
ma contrazic cu cineva ,stiind ca am deptate .
nu-mi place cand
una dintre prietenele mele e suparata .
nu-mi place cand
ma cert cu ovi prin smsuri , ca asa ne impacam mai tarziu . Daca suntem face2face , ma face sa rad si ma enervez mai tare si rade de mine in continuare ..;x
nu-mi place cand
mama imi greseste punga de jeleuri :(
nu-mi place cand
beau cafea ca adorm .
nu-mi place cand
dorm putin.
nu-mi place cand
sunt somnoroasa si ma imbrac intr-o culoare.
nu-mi place cand
cineva se credea prea important/a . Ma plictisiti tare !
nu-mi place cand
ma plictisesc la un film .

si cam atat..azi era ziua de nu-mi place.
Probabil exista leapsa asta , nu conteaza .. n-am stat sa ma informez ... pur si simplu simteam nevoia sa zic ce nu-mi place. 

asa ca..cine vrea sa o completeze , go ahead ! dar lasa-ti si mesaj . =]

5 comentarii:

  1. o intrebare am. ce ii faci patului de se termina?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu..eu doar ma trezesc dimineata cu perna pe cap si infasurata in plapuma..si ma ciufulesc mai rau decat sunt :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda...am facut si eu o chestie de genu` asta...anu` trecut. Dar la mine era "Today I hate...".
    Si eu cad din pat. Nu mereu, da` mi se mai intampla. Si e enervant. <_<

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) pe mine ma amuza ..
    mama s'a obisnuit deja , nu ma mai ridica si ma lasa acolo sa rad singura cand ma trezesc :))

    RăspundețiȘtergere
  5. nici mie nu mi place cand..ceva atat de aproape de mine e de fapt..chiar foarte departe:(

    RăspundețiȘtergere