marți, 31 august 2010

● Ne certăm cu viaţa.

..si ploaia de asemenea! Ai simtit vreodata cum este sa iubesti atat de mult pe cineva incat sa-i faci rau dar in acelasi timp sa-l protejezi? Nu fac referire la iubit, fac referire la orice fiinta umana!
Mie, mi se intampla des asta...si ma simt foarte aiurea de la o vreme, o ranesc pe mama, pe cea care mi-a dat viata, incerc sa o ajut dar in acelasi timp ii fac rau..sunt probleme personale, nu vreau sa zic si sunt sigura ca veti intelege.
Ma macina cand stiu ca sunt certata cu ea, mi-e rau, sunt nervoasa si la randul meu ii ranesc si pe cei din jur.
(Durerea-i facuta sa-ti futa creierii si sa-ti macine capu'), bine zis-o Spike!
Revenind...cateodata as vrea sa dispar pentru o clipa si sa sterg tot ce era rau si sa merg de la inceput, cu rabdare si cu forta si sa schimb lucrurile pentru a nu ma mai certa cu ea. Imi e frica sa nu i se intample ceva pe strada, asa cum si voua vi se intampla cu mamele voastre...cateodata ma gandesc "Ne-am certat....ea pleaca. Daca i se intampla ceva pe drum ? " as muri pe interior, nu vreau sa stiu cum as fi, refuz sa gandesc pentru ca o iubesc enorm pentru ca e mama. Nu toata lumea isi iubeste mama.
...M-am mai eliberat scriind acest post, probabil degeaba pentru ca nu-l va citi nimeni sau daca-l veti citi veti fi nepasatori...sper sa nu va dezamagiti mamicile si sper ca relatia mea cu mama se va imbunatati cand va fi cazul, pentru ca momentan nu vad nici o scapare la lumina.

V-am pupat, Andreea.

2 comentarii:

  1. stai linistita , o mama mereu isi iubeste puiul si invers . totul v fii bine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey..incearca sa lasi de la tine si totul va fi bine:*..
    si.. in legatura cu..nu oricine isi iubeste mama...
    ba da,toti ne iubim mamele mai mult sau mai putin vizibil..indiferent de ce facem sau cum vrbim despre parintii nostrii,in suflet este altceva...si nu conteaza niste vorbe aruncate la nervi.
    -
    sper sa fie bine:-s..ai grija de mama ta,pentru ca atunci cand nu o sa o mai ai,o sa fie greu..

    RăspundețiȘtergere