luni, 1 februarie 2010

● lovestoned


Ce Dumnezeu e lumea lui, din ce e compusa, cu ce se mananca haosul asta, ma pierd in spatele unor simple reflecti acustice, de ce? Nu inteleg. Percep bine, imi era usor inainte sa gandesc pentru altii, acum imi e frica, sa nu stric, sa nu iasa perfect, sau macar dornic de perfect.
"Lasa ma, ca nu trebuie neeaparat."
Nu, ba da. Da, trebuie, trebuie,vreau sa fac asta, daca nu o pot face nu mai am rost. Sunt prost.
"Bine, dar nu te-ai saturat de interpretat lumi si lucruri ce nu-ti apartin?"
Taci, ce sti tu, tu esti doar o dovada, mai ai mult pana devi un gust. Pana atunci taci, nu ai dreptul la pareri.
"Cum poti sa-mi vorbesti asa?"
Agit focul.

.. Si zambind se indeparteaza de ea, si ea se dezbraca incet, lasa hainele in urma si-l urmeaza atingandu-si usor buzele cu spatele palmei. Mergea incet si parea sa tremure. 
Finalul se unduie in zgomotele pasiunii, ecouri din dormitor, gemete si sunete invaluite in nesiguranta. 

Cat de mult? [Aud desi ea nu vorbeste]Atat de mult. [Arat desi ea nu doreste]

Tremura mana mea in mana ei, un fum pana la filtru, asez usor varful tigarii in mijlocul palmei. Apas, doare, insist si dau la o parte la gestul ei. Imi vine sa imi calc mana pana o zdrobesc cu tendoane si oase cu tot doar sa-i arat.

Cat de mult? [Aud desi ea nu vorbeste]
Atat de mult. [Arat desi ea nu doreste]
 
Eu sunt ca aerul tau, dupa ce spui "te iubesc". 
 
------------------------- 
si inca ceva ..

" Este azi ' 3 mai ' si te-am sunat sa-ti spun La Multi Ani, desi tu nu ma mai iubesti asa cum te iubesc eu pe tine, desi si tu o sa ma suni de ziua mea, dar asta nu inseamna iubire ca ti-aduci aminte cand e ziua de nastere a oamenilor ...
Iubirea e atunci cand nu pot sa traiesc fara tine. Dementule, de ce ma chinuiesti, de ce ti-e teama?
Ce vrei sa ma jupui de vie? Vrei sa sangerez pana la moarte de dorul tau? Esti o bestie si un nemernic ...  iar eu sunt carpa ta de sters pe jos... sunt umbra ta...
Si chiar daca nu sunt prima care te-a sunat sa-ti spuna La Multi Ani stii foarte bine ca sunt singura care conteaza ... La Multi Ani Robotel. Sa fii fericit. Pa, te iubesc..." (legaturi bolnavicioase) "


Un comentariu:

  1. Acum 7 ani mi-am spus că voi rămâne mereu la 17.
    Uneori îmi iese, de celele mai mult ori însă nu.

    Citind ce ai scris tu aici, inclusiv extrasul din filmul lui Tudor Giurgiu, pentru o vreme am iarăşi 17 ani şi e de bine!

    RăspundețiȘtergere