sâmbătă, 13 februarie 2010

● back in time .



Hai sa dam timpul inapoi sa vindem ce am ranit .
Hai sa dam timpul inapoi sa vedem cu ce am gresit .
Hai sa dam timpul inapoi sa fim iar copii .. si sa aruncam cu frunzele spre cer .. poate poate se va intampla vreo minune .
Hai sa dam timpul inapoi sa stim ce vrem sa ajungem ceva , nu sa mai dam inapoi .

weeell .. saptamana asta mi s-au intamplat toate aceste lucruri . Nu a fost perfecta , dar nici mult numai avea .
cu exceptia zilei de ieri cand calculatorul mi-a facut o faza urata .

Maine e Valentine's day .. cea mai obisnuita zi din an . Ce-ai asa special la ziua de 14 februarie ? Cei ce suntem indragostiti , avem o relatie la noi in fiecare zi e valentine's .
Nu e nici o zi oribila cum o numesc altii . Daca stai bine sa te gandesti nu numai de Valentine vezi cupluri ce se saruta in public si nu numai .

asa ca cei ce sunteti indragostiti si apreciazi ziua de maine inloc sa apreciati fiecare moment petrecut cu persoana iubita zilnic , Happy Valentine's Day =]



5 comentarii:

  1. Hai sa dam timpul inapoi sa fim iar copii .. si sa aruncam cu frunzele spre cer .. poate poate se va intampla vreo minune .- frumos spus.


    sper ca ziua de azi sa iti fie minunata;))

    RăspundețiȘtergere
  2. ;))eu iti multumesc ca "te-ai abonat" la lumea mea;)):X

    RăspundețiȘtergere